Retour- en Terugbetalingsbeleid
Laatst bijgewerkt: 12/03/2025
Welkom bij Chocoleurs! Wij doen er alles aan om jou de beste chocolade-ervaring te bieden. Omdat onze producten met de grootste zorg en versheid worden bereid, gelden er specifieke retourvoorwaarden.
1. Retourbeleid
Aangezien chocolade een vers en bederfelijk product is, kunnen wij helaas geen retourzendingen accepteren, behalve in geval van:
- Beschadigde of defecte producten bij ontvangst
- Foutieve levering (verkeerde producten ontvangen)
Als je een probleem ervaart met je bestelling, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via [e-mailadres of telefoonnummer]. Voeg duidelijke fotoβs van het probleem toe, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
2. Terugbetalingen
Indien je in aanmerking komt voor een terugbetaling, wordt deze verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode binnen 7 werkdagen.
Wij bieden terugbetalingen of een nieuwe levering in de volgende gevallen:
- Producten zijn bij levering beschadigd
- Verkeerde producten zijn geleverd
- Bestellingen die door ons foutief verwerkt werden
Houd er rekening mee dat wij geen terugbetalingen kunnen geven op basis van smaakvoorkeuren of als de producten niet op tijd zijn opgegeten.
3. Annuleringen
Bestellingen kunnen enkel geannuleerd worden als deze nog niet verwerkt of verzonden zijn. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via info@chocoleurs.be .
4. Contact
Loostraat 25, 3724 Vliermaal
π +32496072805
π© info@chocoleurs.be
π BTW-nummer: BE0772800582
Wij danken je voor je vertrouwen en hopen dat je geniet van onze ambachtelijke chocolade! π«